Hazai helyzet II. /Ahogy én látom/

1.) Bevezetés: A témára való ráhangolódás.

2.) Tárgyalás:  1.) Történelemhamisítás, ahogy a nagyok csinálják! (Nagy Károly nem létezett?) 2.) Paul Hunsdorfer /MTA/ történelmet hamisít, úgy, hogy rovásírásos emlékeket tűntet el. 3.) Élősködőink, parazitáink. Előadó: Tóth Ferenc mezőgazdász, előadásának címe: Természeti válaszok társadalmi problémákra.

3.) Befejezés: Összegzés + Egy holokauszt túlélő gyermeke, Szálasi Ferencről. AMIRŐL NEM BESZÉLNEK! 

 

Bevezetés: A finnugor kérdés számunkra már nem kérdés, a MTA pedig ha közli a valós dolgokat, akkor majd szeretni fogjuk. Az pedig hogy a múltunk ismerete mennyire fontos, pláne hogy ilyen nyelvet beszélünk, már nem is kérdés. Azt viszont jó volna tudni, hogy a jelenlegi tudásunk szerint mégis miben találhatunk még hamisításokat. Személy szerint megint rengeteget tudnék felsorolni, de talán kezdetnek az is elég lehet, ha tisztázzuk az egyik legnagyobbat. Ami mögött kirajzolódnak a hamasítók személyei! Ez azért fontos, mert a későbbi összefüggések ennélkül nem érthetőek meg. ...és mivel nálam van egy sokkal remekebb ember aki már kifejtette ezt, ezért rá fogok hivatkozni. Az úr aki rávilágít a tényekre: Pap Gábor /művészettörténész/

Tárgyalás: Pap Gábor olyan tényeket sorol fel amik egyszerűen megdöbbentőek. PL.: 270 Nagykároly okmányból 1996-ig, már 101-et hamisnak tartott a tudomány! Ez a történetkutatás hiteles??? Az egész Karoling-kor kitalált történet? Nagy Károly nem létezett?

2/1. Történelemhamisítás, ahogy a nagyok csinálják! (Nagy Károly nem létezett?)


Kitalált középkor 1/7

Kitalált középkor 2/7

Kitalált középkor 3/7

Kitalált középkor 4/7

Kitalált középkor 5/7

Kitalált középkor 6/7

Kitalált középkor 7/7

Tényleg lehetséges történelmet hamisítani? Az már nem kérdés, hogy megtették, de az igen, hogy: Milyen hatással van ez életünkre? Nálunk kik tettek ilyet???  

 

 2/2. Paul Hunsdorfer /MTA/ történelmet hamisít, úgy, hogy rovásírásos emlékeket tűntet el.

Ám jött a 180 fokos fordulat. Kitették a magyar nyelvészeket és történészeket a Tudományos Akadémia vezető posztjairól, s helyettük németeket hoztak. Közöttük volt, ki akkor kezdett magyarul tanulni, amikor már magas rangot betöltve teljhatalmú nyelvésze volt a magyar nyelvnek a Magyar Tudományos Akadémián. (Pl. Josef Budenz, Paul Hunsdorfer.  Ez utóbbi arról is nevezetessé vált, hogy már mint magyar tudós, elégette a Szentkatolnai Bálint Gábor által összegyűjtött magyar rovásírásos emlékeket.  Magyaránszólva történelmet hamisított, mert bizonyítékokat tüntetett el!!!

Miért nem mindegy, hogy miket égetett el? Talán mert az is egy sokadik bizonyíték lett volna???

"Trefort Ágoston fogadtatta el 1877-ben hatalmi szóval, mondván:"Senki nem számíthat az MTA támogatására, ha tagadja ezt az elméletet." Ez volt az egyetlen "bizonyítéka". Nem komolytalan ez egy tudóstól? Felsorolhaték számos példát, hogy ki és hogyan próbálta belekényszeríteni a magyarságot a finnugor származás és nyelv közös "bugyrába". Ezek az úgynevezett tudósok soha nem próbálták tanulmányozni a legalább 8000 éves ősi magyar rovásírást. Hol voltak abban az időben a feltételezett finnugor törzsek és az urali nyelvek? Minő meglepetés, a magyarok még ma is használják ezt az ősi írást és használóik száma napról napra nő." Szakács Gábor, a Forrai Sándor Rovásíró Kör vezetője, a történelmi Magyarország tanulói számára kiírt Kárpát-medencei Rovásírásversenyek szervezője, Budapest

Van-e kapcsolat az események között? Mi a közös ezekben a dolgokban? Vannak olyan emberek, érdekcsoportok akik ebben szervezetten résztvesznek?

 

2/3. Élősködőink, parazitáink. Előadó: Tóth Ferenc mezőgazdász, előadásának címe: Természeti válaszok társadalmi problémákra. 

TÓTH FERENC: Élősködőink
A fiatal előadó igen érdekes gondolatait hallhatják, láthatják ezen a felvételen. Mondanivalója különlegességét az adja, hogynemcsak a problémákat veti fel előadásában, hanem a megoldásokat is felmutatja.
Az előadás alcíme: Természeti válaszok társadalmi problémákra.

 

I. - Kik pusztítják a Magyar Nemzetet?

 

II. - Írás vagy Élet! Az Úristen hazudhat?

 

III. Hogyan gazdagodott meg Ábrahám?

 

IV. - Őslakósok kiírtását parncsolja az Isten?

 

V. Rákényszerítettük a nyelvünket indó-európaiakra?

 

VI. Mikor vállik veszélyesé a jövevény, mit tegyél?

 

VII. - Miért mi vetünk, de még is más arat!

 

VIII. Miért érdekel minket az Őstörténetünk?

 

IX.- Mi hoz fel minket, magyarokat a mélyből?

 

X. - Eltöröltetés vagy Kegyelem?

 

XI. - Kik a rablók?

 

XII. - Gyilkoló bírkák?

 

XIII. - Vad juhok vagy őstulkok?

 

XIV. - Hogyan bántak a benszülöttekkel?

 

XV. - Szükség van-e a haragra?

 

XVI. - Miért nyúzták meg és darabolták fel Manit?

 

XVII. - Visszakerül ami vissza jár?


A Yotengritben sok érdekes dolog van, de aki sokat olvasott, az jól tudja, hogy mint az Arvisúrában is, úgy ebben is sok ferdítés továbbá beszúrkált tévútra vezető utak vannak... De sok olyan is van, amit máshol sajnos nem lehet megtalálni. 

 

Befejezés: Már megint érdekes helyzet adódik. Már nem az a kérdés -hogy igaz-e a hamisítás- hanem az, hogy mikor,- hol,- mit hamisítottak meg még? A gyalázatos hamisításáéer (Paul Hunsdorfer) ki kér majd bocsánatot? ...és a legfontosabb mikor tudja ezt meg a többi ember? Tóth Ferenc előadása után pedig szintén világossá kezd válni, hogy ezek ténylegesen fellelhető dolgok. De vajon ha ez a szakmályában fellelhető és az országban is, akkor a világban is lennie kell ennek az eseménynek folytatása. Nemde? A következő részben erre is választ kaphatunk. 

Egy holokauszt túlélő gyermeke, Szálasi Ferencről. AMIRŐL NEM BESZÉLNEK!


Karsai László /egyetemi tanár, történész/ Szálasi Ferencről

 

Oldalmenü
Naptár
Diavetítő